Кошик
1129 відгуків
+380 (97) 000-01-18
Менеджер з продажу
+380 (73) 000-01-18
Менеджер з продажу

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номерами телефонів вказаними на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. У разі помилки під час доставки товару — не відповідає замовленому, покупець має сповістити про це продавця впродовж 2 робочих днів! У такому разі повернення здійснюється за рахунок компанії. Придбаний товар не підлягає поверненню або обміну, якщо: - Під час повернення товару немає списку з переліком товарів, які повертаються - Не вказана причина повернення товару (заводський брак, механічні ушкодження тощо) - Пакування має пошкодження - На пакуванні сторонні написи - На пакуванні сторонні цінники - Немає нашої голограми (стікера) - Без пакування - Без необхідної комплектації - Немає документів на товар (чек, накладна) НЕ підлягають поверненню/обміну товари наступні товари належної якості: елементи живлення (батарейки) захисні плівки Blade носії аудіо- відео- інформації* навушники* *Товари, що можуть бути повернені у разі пакування в герметичну вакуумну упаковку і можна перевірити, що товар не був у вживанні. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номерами телефонів вказаними на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner